8 Mart 2013 Cuma

Valentino Fall 2013 Ready to Wear

   Eveeett..

   Valentino sevdam her koleksiyonda daha da artıyor. Sonuçta bu RTW koleksiyonu couture değil diyerek beklentimi yüksek tutmayayım diyorum ama yine yine yine güzel ben ne yapayım.

   Valentino'nun tasarımcıları Maria Grazia Chiuri ve Pierpaolo Piccioli bu sezon 17. yüzyılın ünlü Flaman ressamlarının eserlerinden esinlenmişler. Tasarımlarda özellikle Johannes Vermeer'in ünlü "İnci Küpeli Kız" tablosunun izleri var.

   Koleksiyon kısa A kesim elbiselerle başlıyor. Yakalarda, manşetlerde boncuklarla kaplanmış lazer kesim deriler kullanılmış.

.








   Kalvinist sadeliğini yakalamak için bol bol beyaz yakalar ve beyaz manşetler kullanılmış. Böylece elbiseler, gömleklerin üstüne giyilmiş gibi duruyor.






   Aşağıdaki elbise gibi çoook beğendiğim jakarlı kumaştan halı desenli elbiselere de yer verilmiş.




   Ve Valentino'nun klasik uzun zarif elbiselerine geldi sıra. Bu şifon mavi çiçekli elbise ile kuğu gibi süzülüyor kadın. Ama elbiseyi tam çözememiş herhalde bir taraftan da sinsi sinsi bakıyor. Ben de bakıp bakıp iç çekiyorum. Ahhh ahhhh..




Merhaba güzelllik. Allah'ım şu zarafete bakın ya. Ben bıkmadım hiç de bıkmayacağım bu elbiselerden. 




   Hollandalı ressamlardan ilham alan tasarımcılar, Hollanda'nın meşhur Delft seramiklerinden de esinlenerek elbiseler tasarlamışlar. Bizim Kütahya çinileriyle daha da güzelleri olurdu ama şimdilik bu güzellikleri seyretmekle idare edelim ahsjahsjh.




Yine bol işlemeli, bol emekli birbirinden güzel bir sürü Valentino elbisesi var. 










   VEEE favori elbisemi sona sakladım. Geçen sezon Twist'te  ben alamadan tükenen bir elbiseyi hatırlattı bana yaramı deşti. Böyle uzun kollu değildi tabi maalesef ama güzeldi yine de.




    Twist'teki tükenen elbiseyi merak ederseniz diye telefondaki milyonlarca fotoğrafın arasından aradım buldum fotosunu.


   Böylece bir Valentino yazımın daha sonuna geldik. Daha da güzellerinde görüşmek üzere o zaman..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder