7 Mart 2013 Perşembe

KAYRA 2013 İlkbahar - Yaz: Kelebekler Koleksiyonu

   Herkese merhabaaa. Şimdiden söyleyeyim siz de hazır olun birkaç post birden yazıcam gündem biraz yoğun da ahsjahsja.



   Huzur sokağı ile alakalı son yazım 30 bin kere tıklanınca anladım ki Şükran ne giyse insanlar onu merak ediyor. Ne örtse onu örtmek istiyor. Arama motoruna sürekli "huzur sokağı şükran kıyafet" ve türevleri yazarak insanlar bloguma uğruyor. Suudi Arabistan'dan bile "Şükran'ın nişan kıyafeti" yazıp gelenler var. Artık Google translate ile neyi ne kadar anlıyorlar bilemiyorum tabi ama ahsajsja.


   Huzur Sokağı'nın sponsorluğunu Kayra'nın yaptığını önceki postlarımda söylemiştim zaten. Sevilen bir karakteri giydirmesi de ayrı bir avantaj Kayra için. Şahsen Şükran'ı Feyza'dan daha çok seviyorum. Keşke senaryo değişse de Bilal Şükran'a gerçekten aşık olsa.



   Neyse Feyza'ya sayarak konudan daha fazla sapmayalım ahsahsjhas. Esas olaya geri dönelim.

   Artık Mart soğuğunu da atlatırsak önümüz bahar. Biz tesettürlüler için giyinmenin en zevkli olduğu mevsim. Kat kat lahana gibi giyinmek zorunda olmayacağımız kadar sıcak ama sıcaktan şallarımızın, eşarplarımızın kafamıza yapışmayacağı kadar serin, güzeller güzeli bir mevsim bahar. 


  Kayra'nın yeni çıkan "Kelebekler" temalı 2013 İlkbahar-Yaz koleksiyonu da baharı vurgulamak için temasına uygun düşünülmüş. Ama bana kalsa hazır insanlar düz ipek şallardan sıkılmışken ve tema "Kelebekler" iken desenli ipek şallara yer vermeye başlardım. Şallarımızın iki ucunu boynumuzdan arkaya kelebek kanadı misali attığımızı hayal edip siyah ipek şalın uç kısımlarına kanat desenleri ve renkleri çalışırdım.  Çiçek desenlerine ağırlık verirdim. Ama bana kalmadı tabi ashahsha.



   Her neyse Şükran'ı da baharda bu koleksiyonla göreceğiz inşallah.. Ya da belli olmaz belki de Feyza'yı görürüz.









   Görseller şimdilik bu kadar. Videoda daha çok parça görebilirsiniz. Beğendiğim elbiseler var gerçekten. Kayra'nın bahar sezonu başarılı olacağa benziyor.




   Yalnız bu tarz tesettür firmaları için yıllardır  aynı şeyi söylüyorum. 20 yaşında tesettürlü bir genç kızla, 40 yaşında tesettürlü bir kadının aynı şeyleri giymesini bekleyemezsiniz. O nedenle nasıl ZARA'nın TRF bölümü gençlere yönelikse tesettür firmalarının da artık gençler için ayrı bir line hazırlaması gerekiyor. Bunu yapan firma alıp başını gidecek zaten. Ben inşallah sadece genç tesettüre yönelik çalışmayı düşünüyorum. Yoksa bu fikrimi her yerde söyleyip durmaz kendime saklardım ahsajajshja.
   Hala burlarda olursanız birkaç Fall 2013 RTW koleksiyonu paylaşıcam.
   O postta görüşmek üzere artık..


Yeni yazılardan haberdar olmak için az önce açtığım blogun instagram hesabını burdan takip edebilirsiniz. 

Şurda da kişisel hesabım var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder