8 Mart 2013 Cuma

Ruche: Tea for Two Spring 2013 Lookbook

   Sonunda bahar koleksiyonları mağazalarda yerini almaya başladı. Kışın kasvetli renklerinden kurtulmak için sabırsızlanırken Ruche'un yeni lookbook'u beni can evimden vurdu.

   Tema Alice Harikalar Diyarı'nda gibi görünüyor. Bahçedeki masa, çay takımları, tavşanlar ve kriket oyunu birleşince başka bir şey düşünmek imkansız gibi.

   Veee renkler.. Allah'ım o güzelim pastel renkler.. Fincanlara, tabaklara, pastalara bakmaktan elbiselere bakamadım. Pastel renkleri yalnız oldukları zamandan çok diğer pastel renklerle beraberken seviyorum. Bir anda o kadar yumuşak ve masum bir hal alıyor her şey.

   Bu lookbook'u da çok beğendim. Daha fazla konuşmadan sizi bu güzelliklerle yalnız bırakıyorum.










































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder