5 Şubat 2013 Salı

ZARA SS 2013 Campaign

   Mağazalar son büyük indirimlerini yaparlarken bir taraftan da yavaş yavaş yeni sezon ürünleri kendilerini göstermeye başladı. Zara da her hafta yeni ürünler olsa da sezon başı ilkbahar koleksiyonunun nasıl devam edeceği hakkında bize az çok fikir veriyor. İşte Zara'nın bahar 2013'ünden benim için öne çıkanlar:

   Bu desenli ceketi çok beğendim. Şu felaket kombindeki halini değil tabi. Yüksek bel koyu renk bir skinny jeanle falan çok daha iyi dururdu.

   Ve ne zamandır almak istediğim full payetli blazerlardan Zara'da da var. Ben her ne kadar koyu gri ya da ten rengi gibi bir şeyler düşünsem de bunu da beğendim.


   Tesettür giyimde son 10 yılda ortaya çıkan nefret ettiğim iki şey varsa biri "bolero" biri de kolsuz daha da kötüsü ipli elbisenin içine giyilen "badi(!)" olayıdır. O nedenle hangi mağazaya girsem gözlerim uzun kollu elbiselerde takılı kalır. Bazen dümdüz bir elbiseyi sadece uzun kollu olduğu için alabilirim. Hele de mevsim baharsa ya da yazsa.



   Keşke enine çizgili elbiseler bizi "olduğumuzdan" şişman göstermeseydi de huzur için de giyebilseydik. Aramızda 34-36 beden olanlar varsa bizlere görünmeden alıp giyebilirler :(





   Evet mini etek giymiyorum tabi ama madem güzeller o zaman burda olmalılar dedim. Zara bu boncuk işlemeli eteğin ya da desenli eteğin maxi boylarını çalışınca kapış kapış satılacağını bilse bir an bile tereddüt etmezdi herhalde.



   Ve "Neden ben hiç kazak giymiyorum?" diye kendi kendime sormama neden olan kazak.


TRF'de ise bu çiçek baskılı kapitone ceketi ve altındaki payetli ekru ceketi beğendim.


   Zara sık sık yenilendiği için yeni ürünlerden beğendiklerim oldukça ekliyorum. İndirimli reyonlardan bıkmışken yeni sezon hepimize iyi gelecek inşallah. Zara'yı hallettik darısı diğer markaların başına artık sahsjasha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder