4 Şubat 2013 Pazartesi

Valentino Spring 2013 Couture

   Spring 2013 koleksiyonları hakkında yazabileyim diye tatilimden koşarak geldim. Ama yine de en çok beklediklerimden birkaçını kaçırdım. Üzerinden 10 gün geçmiş olsa da Valentino'nun yeni koleksiyonu hakkında yazmazsam olmaz dedim ve kollarımı sıvadım.

   Pierpaolo Piccioli ve Maria Grazia Chiuri Valentino için bol emekli, işlemeleli organzelerle dolu bir koleksiyon hazırlamışlar.

   Gecenin en sıradışı parçalarından biri aşağıdaki elbise. Başta bana siyah demirden büyük bahçe kapılarını anımsatan bu pelerin, içerisindeki kuş işlemeli organze elbiseye bir kafes olarak düşünülmüş. Böylece biz de içerisinde uçuşan kuşları hapseden yürüyen bir kafes izlemiş olduk.
 


   Koleksiyondaki neredeyse bütün parçalar üzerinde saatlerce uğraşılmış. Organze etek ve ceketin işlemeleri 850 saat, ağırlıklı olarak görülen bükme işlemleri için ise 350 saat harcanmış. Couture bir koleksiyonun hak ettiği emek verilmiş yani.




Bu siyah üzerine tamamı kırmızı ve pembe çiçek işlemeli elbise de koleksiyonun öne çıkan parçalarından. Ben istemsiz bir şekilde kıyafetlere bakarken tesettüre nasıl uyarlanabileceklerini, üzerlerine hangi renkte eşarpların ya da şalların iyi gideceğini düşünüyorum. İşte Valentino bunu yaparken hiç zorlanmadığım markalardan biri.


   Valentino kırmızısı yine kendini göstermiş. Ben de burdayım diyor.





  Gelelim benim en beğendiğim elbiseye.  "Le silence de tournesols" diye tanımlanmış aşağıdaki elbise. Sessiz Ayçiçekleri. 




   Bence koleksiyonun en güzel yanı ayakkabılarla elbiselerin birebir olması. Hepsi o elbise için özel olarak hazırlanmış. Elbiseler ne kadar güzelse ayakkabılar onların iki katı güzel. 






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder