15 Ocak 2013 Salı

Valentino: Pre-Fall 2013

   Markaların Pre-Fall koleksiyonları görücüye çıkmaya devam ediyor. Sıradaki ise Valentino. Koleksiyonda ağırlıklı olarak beyaz, siyah ve fuşya renkleri var. 
   Bu beyaz takım Valentino'nun değil de Tekbir'in deseler şaşırmam hemen inanırım. Kapalı, uzun kıyafet bakıyorsan bizim ülkeyi es geçceksin zaten. Aramaya yurt dışından başlıcaksın. Ben değiştircem ama bunu beni bekleyin yine de siz ahsjahsjahs.







   Bu çiçekli trençkot insanı ağlatır işte. Kendimi zor tuttum elime boyaları alıp dolabımdaki her şeye çiçek böcek çizmemek için. Ahhh ahhhh..




   Böyle renksiz elbiseleri sevemedim gitti. Hele de böyle peynir gibi bembeyazsanız direkt yok oluyorsunuz. Ama kapalıysanız o zaman işler değişir tabi. Renkli bir örtüyle elbiseye can gelir.

   Bu dantel elbiselerden bu sezon milyonlarca gördük belki ama benim önüme milyonlarca daha koysanız yine sıkılmam, hayran hayran seyrederim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder