7 Ocak 2013 Pazartesi

Kolaj Çalışması


   Selamlar...
   Hazır bir kolaj ödevi hazırlamışken onu da paylaşayım dedim. Bloga koyacağımı düşünmediğimden pek özenerek çekmemişim fotoğrafları. Eldekilerle idare etcez artık.
   Önce çalışmamı yapacağım yüzü çizdim. Eski dergilerden birbirine yakın boyutlarda iki yüz seçtim. Ten renklerinin de birbirine yakın olmasına özen gösterdim. Küçük parçalar halinde yırttığım kağıtlardan gözlerden başlayarak aşama aşama yüzü oluşturdum. Dergideki fotoğraftan daha büyük çalıştığım için 2 yüzden ancak bir yüz çıktı.




   Daha sonra yine dergilerden yırttığım milyonlarca küçük parçayı sabırla, akımı oynatmadan yapıştırdım. 


    Konu 2013 Kış olduğu için moda çekimlerinden de fotoğraflar ekledim ve kolaj ödevimi tamamladım.


Hazır yüz yapmışken başörtülü kolaj nasıl olur diye bir bakayım dedim fena da olmadı hani ahsasahs


   İşte böyle.. Şimdilik bu kadar.. Başka çalışmalarda görüşmek üzere artık. Buraya da ne bulduysam koymaya başladım ya hadi hayırlısı ahahshasha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder