1 Kasım 2012 Perşembe

Zara'da neler var?

     Artık kış yavaş yavaş kendini hissettirmeye başladığına göre özgürce alışveriş yapabiliriz. Yaz aylarında bizi çıldırtan askılı, transparan bir avuç giysilerin yerini uzun kollu ceketler, kabanlar, elbiseler aldı. Biz de ayın sonunu çıkaramamak pahasına kendimizi mağazaların kucağına attık. Zara en büyük kurtarıcılarımızdan. Aşağıdaki bordo elbise ise bu sezon aldığım en güzel şey. Kesimi, duruşu mükemmel. 



     Bu sezon deriler, zımbalar her yerde. Hala bir deri ceketiniz yoksa Zara'da birden fazla seçenek mevcut. Giydiğiniz bütün elbiselerin ve eteklerin havasını anında değiştirmek istiyorsanız dolabınıza bir adet deri ceket eklemeniz yeterli.



     Bu siyah blazer ve mavi kabanı bir kenara not ettim. İkisi de birbirinden güzel. Siyah başımın tacı, gözümün nuru ama kışın siyahtan başka renk bulmak imkansız. O yüzden gördüğüm ilk renkli şeyden gözümü alamıyorum. Zombi edasıyla ellerim önde hipnotize olmuş bir şekilde askılara ileriyorum.



Sağ üstteki siyah kabana bayıldım. Bunu nasıl görmedim ben şimdiye kadar bilmiyorum.


     Ve tesettür mağazaları dışında da görmeye alıştığımız uzun eteklere geldik. Bu iki kenarından birleştirilip 10 saniyede dikilmiş eteklere para vermek isteyen varsa verebilir tabi ama benden kuruş çıkmaz. 
     Son olarak pantolonlara bakalım. Hangi insan evladının bacağı giriyor bunlara anlamıyorum. Eğer bir çift oklavaya sahipseniz bu deri pantolonlardan alabilirsiniz. Fiyatlarına bakmak isteyenler için: http://www.zara.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder